2020 m. kovo 27 d. VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikai Vilniaus m. savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu Nr. 30-701/20 „Dėl Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo Viešajai įstaigai Naujosios Vilnios poliklinikai“ suteiktas skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas 5 metų laikotarpiui.
Gerbiami klientai ir pacientai,
viešoji įstaiga Naujosios Vilnios poliklinika siekia užtikrinti aukščiausią teikiamų paslaugų kokybę, veiklos skaidrumą ir profesionalumą. Poliklinikos tikslas – suteikti visiems pacientams ir jų šeimos nariams galimybę laiku gauti reikiamą medicinos pagalbą, vadovaujantis jų individualiais poreikiais, pagarba žmogaus orumui bei galiojančiais teisės aktais.
Noriu pabrėžti, kad korupcija, nepriklausomai nuo jos dydžio, nėra suderinama su poliklinikos veikla. Ji kenkia mūsų reputacijai, pacientų teisėms ir jų pasitikėjimui poliklinika. Mes laikomės griežtų etikos ir skaidrumo principų, visiškai atmetame bet kokius bandymus papirkti, pasinaudoti padėtimi ar atlikti kitus neteisėtus veiksmus. Todėl raginame niekada nesiūlyti neoficialių, neteisėtų mokėjimų.
Jei pastebėjote, kad poliklinikoje vyksta neetiški veiksmai ar įtariate korupciją, prašome apie tai nedelsiant pranešti poliklinikos pasitikėjimo telefonu arba elektroniniu paštu, kuriuos rasite poliklinikos internetinėje svetainėje ir informaciniuose stenduose.
Visos Jūsų pastabos ir pranešimai bus vertinami atsakingai, o visa gauta informacija – nagrinėjama laikantis konfidencialumo principų.
Tik bendromis pastangomis galime kurti aplinką, kurioje kiekvienas žmogus jaustųsi saugus, vertinamas ir gerbiamas.
Dėkojame už Jūsų supratimą ir pagalbą siekiant, kad poliklinikos medikų sveikatos priežiūros paslaugos būtų teikiamos sąžiningai ir atsakingai.
Dėkoju
Korupcija – viena iš nacionalinių grėsmių valstybei ir vienas iš pavojingiausių socialinių reiškinių, keliantis grėsmę žmogaus teisėms, demokratijai ir teisinei valstybei, iškreipiantis socialinį teisingumą, sąžiningą konkurenciją, verslo sąlygas, mažinantis ekonomikos augimą, keliantis pavojų valstybės valdymui, valstybės ar savivaldybių įstaigų stabilumui ir visuomenės moralei.
Raginame neoficialiais mokėjimais nežeminti nei savo, nei medicinos darbuotojo orumo, o susidūrus su tokiais atvejais, netylėti ir nedelsiant apie tai pranešti.
VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikoje už korupcijos prevenciją yra atsakinga, Antikorupcinės komisijos pirmininkė:
Daumantė Baranauskienė, tel. +370 5 20 55 384, el. paštas Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
Pažymėtina, kad Lietuvos Respublikos teisės aktai teisę tirti korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas suteikia tik LR Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT), todėl visi kreipimaisi norminių teisės aktų nustatyta tvarka bus perduoti STT.
Korupcijos prevencijos klausimais taip pat galite kreiptis:
• Telefonu 112;
• Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba: visą parą veikiantis tel. +370 5 266 3333, el. paštas Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį., arba žinute STT interneto svetainėje https://www.stt.lt/lt/praneskite-apie-korupcija/palikite-pranesima-cia;
• Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija: pasitikėjimo tel. +370800 66 004, el. paštas Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
• Vilniaus m. savivaldybė: pasitikėjimo telefonu tel. +370 5 211 2885 (visą parą), el. paštu: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.
Poliklinikos administracija, esant asmens pageidavimui, užtikrina jo asmens duomenų ir suteiktos informacijos konfidencialumą ir atkreipia dėmesį į tai, kad Lietuvos Respublikos baudžiamajame kodekse yra nustatyta: <<Asmuo atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės už papirkimą, jeigu kyšio iš jo buvo reikalaujama ar provokuojama duoti kyšį ir jis, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs ar pažadėjęs duoti arba davęs kyšį, per įmanomai trumpiausią laiką, bet ne vėliau negu iki jo pripažinimo įtariamuoju, savanoriškai apie tai pranešė teisėsaugos institucijai, taip pat jeigu kyšį jis pažadėjo duoti ar davė su teisėsaugos institucijos žinia.>> (LR BK 227 straipsnis 5 dalis).
Tuo pačiu norime atkreipti Jūsų dėmesį, jog Lietuvos Respublikos įstatymai draudžia šmeižti ar melagingai kaltinti kitą asmenį nusikaltimo padarymu. Už tokius veiksmus nustatyta baudžiamoji atsakomybė (LR baudžiamojo kodekso 154 str. 236 str.).
Geriausia padėka gydytojui – Jūsų šypsena.
Atsakomybę už nustatytas korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas nustato Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas:
182 straipsnis. Sukčiavimas
1. Tas, kas apgaule savo ar kitų naudai įgijo svetimą turtą ar turtinę teisę, išvengė turtinės prievolės arba ją panaikino,
baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.
2. Tas, kas apgaule savo ar kitų naudai įgijo didelės vertės svetimą turtą ar turtinę teisę, išvengė didelės vertės turtinės prievolės arba ją panaikino, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki šešerių metų.
3. Tas, kas apgaule savo ar kitų naudai įgijo labai didelės vertės svetimą turtą ar turtinę teisę, ar didelės mokslinės, istorinės ar kultūrinės reikšmės turinčias vertybes arba išvengė labai didelės vertės turtinės prievolės ar ją panaikino, arba sukčiavo dalyvaudamas organizuotoje grupėje, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki aštuonerių metų.
4. Tas, kas apgaule savo ar kitų naudai įgijo nedidelės vertės svetimą turtą ar turtinę teisę, išvengė nedidelės vertės turtinės prievolės ar ją panaikino, padarė baudžiamąjį nusižengimą ir baudžiamas viešaisiais darbais arba bauda, arba laisvės apribojimu, arba areštu.
5. Už šio straipsnio 1 ir 4 dalyse numatytas veikas asmuo atsako tik tuo atveju, kai yra nukentėjusio asmens skundas ar jo teisėto atstovo pareiškimas, ar prokuroro reikalavimas.
6. Už šio straipsnio 1, 2 ir 3 dalyse numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
225 straipsnis. Kyšininkavimas
1. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, savo ar kitų naudai tiesiogiai ar netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjęs ar susitaręs priimti kyšį arba reikalavęs ar provokavęs duoti kyšį, arba priėmęs kyšį už teisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
2. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, savo ar kitų naudai tiesiogiai ar netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjęs ar susitaręs priimti kyšį arba reikalavęs ar provokavęs duoti kyšį, arba priėmęs kyšį už neteisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki septynerių metų.
3. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, savo ar kitų naudai tiesiogiai ar netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjęs ar susitaręs priimti arba reikalavęs ar provokavęs duoti, arba priėmęs didesnės negu 250 MGL vertės kyšį už teisėtą ar neteisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, baudžiamas laisvės atėmimu nuo dvejų iki aštuonerių metų.
4. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, savo ar kitų naudai tiesiogiai ar netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjęs ar susitaręs priimti arba reikalavęs ar provokavęs duoti, arba priėmęs mažesnės negu 1 MGL vertės kyšį už teisėtą ar neteisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, padarė baudžiamąjį nusižengimą ir baudžiamas bauda arba areštu.
5. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo atsako pagal šį kodeksą už pažadą ar susitarimą priimti kyšį arba reikalavimą ar provokavimą duoti kyšį, arba kyšio priėmimą tiek už konkretų veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, tiek ir už išimtinę padėtį ar palankumą.
6. Už šiame straipsnyje numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
226 straipsnis. Prekyba poveikiu
1. Tas, kas siekdamas, kad asmuo, pasinaudodamas savo visuomenine padėtimi, tarnyba, įgaliojimais, giminyste, pažintimis ar kita tikėtina įtaka valstybės ar savivaldybės institucijai ar įstaigai, tarptautinei viešajai organizacijai, jų valstybės tarnautojui ar jam prilygintam asmeniui, paveiktų atitinkamą instituciją, įstaigą ar organizaciją, valstybės tarnautoją ar jam prilygintą asmenį, kad šie teisėtai ar neteisėtai veiktų ar neveiktų vykdydami įgaliojimus, jam ar trečiajam asmeniui tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlė, pažadėjo ar susitarė duoti arba davė kyšį, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki ketverių metų.
2. Tas, kas pasinaudodamas savo visuomenine padėtimi, tarnyba, įgaliojimais, giminyste, pažintimis ar kita tikėtina arba tariama įtaka valstybės ar savivaldybės institucijai ar įstaigai, tarptautinei viešajai organizacijai, jų valstybės tarnautojui ar jam prilygintam asmeniui savo ar kitų asmenų naudai tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjo ar susitarė priimti kyšį arba reikalavo ar provokavo duoti kyšį, arba priėmė kyšį, pažadėjęs paveikti atitinkamą instituciją, įstaigą ar organizaciją, valstybės tarnautoją ar jam prilygintą asmenį, kad šie teisėtai ar neteisėtai veiktų ar neveiktų vykdydami įgaliojimus, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
3. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 dalyje numatytus veiksmus, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs, pažadėjęs ar susitaręs duoti arba davęs didesnės negu 250 MGL vertės kyšį, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki septynerių metų.
4. Tas, kas padarė šio straipsnio 2 dalyje numatytus veiksmus, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pažadėjęs ar susitaręs priimti arba reikalavęs ar provokavęs duoti, arba priėmęs didesnės negu 250 MGL vertės kyšį, baudžiamas laisvės atėmimu nuo dvejų iki aštuonerių metų.
5. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 ar 2 dalyje numatytus veiksmus, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs, pažadėjęs ar susitaręs duoti arba davęs, arba pažadėjęs ar susitaręs priimti, arba reikalavęs ar provokavęs duoti, arba priėmęs mažesnės negu 1 MGL vertės kyšį, padarė baudžiamąjį nusižengimą ir baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu.
6. Asmuo, kuris padarė šio straipsnio 1, 3 ar 5 dalyje numatytą veiką, atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės, jeigu kyšio iš jo buvo reikalaujama ar provokuojama duoti kyšį ir jis, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs ar pažadėjęs duoti arba davęs kyšį, per įmanomai trumpiausią laiką, bet ne vėliau negu iki jo pripažinimo įtariamuoju, savanoriškai apie tai pranešė teisėsaugos institucijai, taip pat atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės, jeigu kyšį jis pažadėjo duoti ar davė su teisėsaugos institucijos žinia.
7. Šio straipsnio 6 dalis netaikoma asmeniui, kuris tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlė ar pažadėjo duoti arba davė kyšį šio kodekso 230 straipsnio 2 dalyje nurodytam asmeniui.
8. Už šio straipsnio 1, 2, 3, 4 ir 5 dalyse numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
227 straipsnis. Papirkimas
1. Tas, kas tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlė, pažadėjo ar susitarė duoti arba davė kyšį valstybės tarnautojui ar jam prilygintam asmeniui arba trečiajam asmeniui už pageidaujamą valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens teisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu, arba laisvės atėmimu iki ketverių metų.
2. Tas, kas tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlė, pažadėjo ar susitarė duoti arba davė kyšį valstybės tarnautojui ar jam prilygintam asmeniui arba trečiajam asmeniui už pageidaujamą valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens neteisėtą veikimą ar neveikimą vykdant įgaliojimus, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
3. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 ar 2 dalyje numatytus veiksmus, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs, pažadėjęs ar susitaręs duoti arba davęs didesnės negu 250 MGL vertės kyšį, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki septynerių metų.
4. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 ar 2 dalyje numatytus veiksmus, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs, pažadėjęs ar susitaręs duoti arba davęs mažesnės negu 1 MGL vertės kyšį, padarė baudžiamąjį nusižengimą ir baudžiamas bauda arba laisvės apribojimu, arba areštu.
5. Asmuo, padaręs šio straipsnio 1, 2, 3 ar 4 dalyje numatytus veiksmus, atsako pagal šį kodeksą už siekimą kyšiu tiek valstybės tarnautojo ar jam prilyginto asmens konkretaus veikimo ar neveikimo vykdant įgaliojimus, tiek ir išimtinės padėties arba šio asmens palankumo, nepaisant to, kaip jo veiksmus suprato valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo.
6. Asmuo atleidžiamas nuo baudžiamosios atsakomybės už papirkimą, jeigu kyšio iš jo buvo reikalaujama ar provokuojama duoti kyšį ir jis, tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlęs ar pažadėjęs duoti arba davęs kyšį, per įmanomai trumpiausią laiką, bet ne vėliau negu iki jo pripažinimo įtariamuoju, savanoriškai apie tai pranešė teisėsaugos institucijai, taip pat jeigu kyšį jis pažadėjo duoti ar davė su teisėsaugos institucijos žinia.
7. Šio straipsnio 6 dalis netaikoma asmeniui, kuris tiesiogiai arba netiesiogiai pats ar per tarpininką pasiūlė ar pažadėjo duoti arba davė kyšį šio kodekso 230 straipsnio 2 dalyje nurodytam asmeniui.
8. Už šio straipsnio 1, 2, 3 ir 4 dalyse numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
228 straipsnis. Piktnaudžiavimas
1. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, piktnaudžiavęs tarnybine padėtimi arba viršijęs įgaliojimus, jeigu dėl to didelės žalos patyrė valstybė, Europos Sąjunga, tarptautinė viešoji organizacija, juridinis ar fizinis asmuo, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki penkerių metų.
2. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 dalyje numatytą veiką siekdamas turtinės ar kitokios asmeninės naudos, jeigu nebuvo kyšininkavimo požymių, baudžiamas bauda arba laisvės atėmimu iki septynerių metų.
3. Už šiame straipsnyje numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
229 straipsnis. Tarnybos pareigų neatlikimas
1. Valstybės tarnautojas ar jam prilygintas asmuo, dėl neatsargumo neatlikęs savo pareigų ar jas netinkamai atlikęs, jeigu dėl to valstybė, Europos Sąjunga, tarptautinė viešoji organizacija, juridinis ar fizinis asmuo patyrė didelės žalos, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų.
300 straipsnis. Dokumento suklastojimas ar disponavimas suklastotu dokumentu
1. Tas, kas pagamino netikrą dokumentą, suklastojo tikrą dokumentą arba žinomai netikrą ar žinomai suklastotą tikrą dokumentą laikė, gabeno, siuntė, panaudojo ar realizavo, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki trejų metų.
2. Tas, kas pagamino netikrą asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą arba suklastojo tikrą asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą, arba žinomai netikrą ar žinomai suklastotą tikrą asmens tapatybės kortelę, pasą, vairuotojo pažymėjimą ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimą laikė, gabeno, siuntė, panaudojo ar realizavo, baudžiamas areštu arba laisvės atėmimu iki ketverių metų.
3. Tas, kas padarė šio straipsnio 1 ar 2 dalyje numatytas veikas, jeigu dėl to buvo padaryta didelės žalos, arba pagamino didelį kiekį netikrų asmens tapatybės kortelių, pasų, vairuotojo pažymėjimų ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimų, arba suklastojo didelį kiekį tikrų asmens tapatybės kortelių, pasų, vairuotojo pažymėjimų ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimų, arba žinomai netikrų ar žinomai suklastotų tikrų didelį kiekį asmens tapatybės kortelių, pasų, vairuotojo pažymėjimų ar valstybinio socialinio draudimo pažymėjimų laikė, gabeno, siuntė, panaudojo ar realizavo, baudžiamas laisvės atėmimu iki šešerių metų.
4. Už šiame straipsnyje numatytas veikas atsako ir juridinis asmuo.
Remiantis Baudžiamuoju kodeksu ir teisine praktika sveikatos priežiūros specialistai prilyginami valstybės tarnautojams, nes jie vykdydami savo pareigas teikia viešąsias paslaugas, turi administracinius įgaliojimus ir atitinka kitus Baudžiamajame kodekse numatytus reikalavimus. Tad jiems galioja gana griežtos taisyklės, neleidžiančios priimti dovanų.
Visos smulkios dovanos, tokios kaip šokoladas, tortai, šakočiai, alkoholiniai gėrimai, nuolaidos, nuolaidų kuponai, lengvatos įsigyjant paslaugas ar turtą, bilietai į renginius, paveikslai, o taip pat ir pinigai yra laikomi kyšiu ir negali būti siūlomi gydytojui ar kitam medicinos darbuotojui.
Kyšį siūlantis ir duodantis gydytojui žmogus taip pat gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn. Apie tokius bandymus papirkti gydytojai privalo informuoti savo vadovą, SAM ir STT, kritiniais atvejais skambinti pagalbos telefonu 112 ir prašyti policijos pagalbos.
VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos darbuotojų, susidūrusių su galima korupcinio pobūdžio nusikalstama veikla, elgesio taisyklės.
Korupcijos prevencijos priemonių planas 2023-2025 m.
Korupcijos prevencijos priemonių planas 2019-2022 m.
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šis viešosios įstaigos Naujosios Vilnios poliklinikos (toliau – Poliklinika) darbuotojų elgesio kodeksas (toliau – Kodeksas) nustato pagrindinius asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – ASPĮ) darbuotojų (toliau – darbuotojai) elgesio principus, kurių jie privalo laikytis darbo metu.
2. Kodekso tikslas – kurti geranorišką darbo aplinką, ugdyti profesinę kompetenciją bei tinkamus ir efektyvius Poliklinikos darbuotojų tarpusavio ryšius, pagarbius tarpusavio santykius ir santykius su pacientais, jų atstovais, didinti Poliklinikos darbuotojų reputaciją visuomenėje, pacientų ir jų atstovų pasitikėjimą Poliklinika, kurti antikorupcinę aplinką ir valdyti interesų konfliktus.
3. Kodekse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžiamos Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme, Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbuotojų etikos ir elgesio klausimus.
4. Darbuotojas privalo įspėti kitą darbuotoją apie jo elgesį, jeigu jo elgesys galimai pažeidžia Kodeksą. Darbuotojai privalo užkirsti kelią Kodekso, kitų darbuotojų etikos ir elgesio ir (ar) darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų pažeidimams, netoleruoti Poliklinikos darbuotojų neetiško elgesio, nekompetentingų ir (ar) neteisėtų veiksmų ir nedelsiant imtis priemonių jiems nutraukti. Jeigu darbuotojo įspėjimas apie galimai Kodeksą, kitus darbuotojų etikos ir elgesio ir (ar) darbo santykius reglamentuojančius teisės aktus pažeidžiantį elgesį neveiksmingas, informuoti apie tai Poliklinikos atsakingus darbuotojus. Taip pat darbuotojai privalo pranešti apie galimai darbuotojo ar jų grupės taikomą ar taikytą nereglamentuotą elgesį (taikomas neformalias taisykles), ujimą, elgesį, kuriuo galimai žeidžiamas darbuotojų ir (ar) pacientų asmens orumas, motyvacija dirbti ar gydytis, bendrauti, išsakyti nepasitenkinimą ar kritiką, ir trukdymą tobulėti darbuotojo profesinėje veikloje.
II SKYRIUS
DARBUOTOJŲ ELGESIO PRINCIPAI
5. Poliklinikos darbuotojų elgesio principai:
5.1. Asmeninės atsakomybės principas. Darbuotojai teisės aktų nustatyta tvarka paaiškina ir pagrindžia savo sprendimus ar veiksmus. Darbuotojai turi atsisakyti vykdyti galimai neteisėtus pavedimus, taip pat jei pavedimui vykdyti trūksta įgūdžių, išteklių ar kompetencijos, ir apie tai informuoti pavedimo davėją ir atsakingą darbuotoją. Darbuotojai asmeniškai atsako už savo (įskaitant kolegialius sprendimus) veiksmų ir neveikimo padarinius, užduočių įgyvendinimą, informacijos ir dokumentų tinkamą naudojimą bei konfidencialumo laikymąsi, tinkamą, rūpestingą, kvalifikuotą ir atsakingą savo pareigų atlikimą. Darbuotojai, tiesioginiam ir (ar) Poliklinikos vadovui reikalaujant, ar vadovaujantis teisės aktų reikalavimais, atsiskaito už savo veiklą.
5.2. Bendradarbiavimo ir pagalbos principas. Darbuotojai rūpinasi emociškai palaikančio tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo tobulinimu, tarpusavio pakantumu, santykius su pacientais grindžia savo paties mandagiu elgesiu, dėmesingumu, atjauta, geranoriškumu, domėjimusi savijauta ir sunkumais. Darbuotojai privalo mažinti dėl sprendžiamų problemų kylančią įtampą, spręsti konfliktus, neleisti palaikyti tarpusavio priešiškumo ar nuteikti darbuotojus prieš kitus kolegas. Neleidžiama turėti tikslą išvaryti ar išguiti darbuotoją iš Poliklinikos, jo padalinio ar bendradarbių bendravimo rato ar kitaip atriboti nuo bendravimo, problemų sprendimo ir įsitraukimo į darbo ir bendruomenės veiklą.
5.3. Konfidencialumo principas. Darbuotojai privalo neskleisti vienų iš kitų sužinotos asmeninės informacijos, išskyrus teisės aktų nustatytas išimtis. Visais kitais atvejais darbuotojai vadovaujasi teisės aktais nustatytomis konfidencialios informacijos saugojimo sąlygomis ir tvarka, darbo metu gautą informaciją naudoja taip, kaip nustato Poliklinikos vidaus dokumentai ir kiti teisės aktai.
5.4. Lojalumo principas. Darbuotojai privalo darbu ir bendravimu siekti visuomenės gerovės, Poliklinikos tikslų. Darbuotojai privalo vengti tokio elgesio ir viešų pasisakymų, kurie galėtų diskredituoti darbuotojo ar Poliklinikos vardą, silpninti visuomenės pasitikėjimą darbuotoju ir Poliklinika. Informacijos apie neteisėtas veikas atskleidimas nelaikomas lojalumo principo pažeidimu.
5.5. Naujovių ir atvirumo permainoms principas. Darbuotojai turi būti atviri kitokiam požiūriui, pozityvioms iniciatyvoms, naujovėms, turi ieškoti naujų ir veiksmingų būdų, kaip geriau spręsti profesijos, darbo ir bendravimo problemas, nuolat tobulinti savo profesinę veiklą, taikyti pažangiausius metodus, technologijas, priemones ir gerosios patirties pavyzdžius, visada veikti profesionaliai, siekti žodžio ir veiksmo vienybės, pripažinti savo darbo klaidas ir jas taisyti, vieni kitiems padėti išvengti darbo klaidų ir nesusipratimų, vieni kitiems suteikti trūkstamą darbui ir bendravimui reikalingą informaciją.
5.6. Nesavanaudiškumo principas. Darbuotojai privalo naudoti jam patikėtą Poliklinikos, valstybės ir (ar) savivaldybių turtą, darbo metu gautą informaciją, tarnybinę padėtį ir darbą visuomenės gerovei, nesiekti asmeninės naudos ir neteisėto poveikio kitų asmenų sprendimams.
5.7. Padorumo principas. Darbuotojai privalo elgtis nepriekaištingai, nepriimti dovanų, pinigų ar paslaugų, nepagrįstų lengvatų ir nuolaidų iš fizinių ir juridinių asmenų, aiškiai apie tai žodžiu pasakyti ir elgesiu tai parodyti. Darbuotojai privalo savo pareigas atlikti laiku ir kompetentingai, su darbuotojais ir pacientais bei jų atstovais būti pagarbūs, tolerantiški ir paslaugūs, konfliktines situacijas spręsti taikiai ir mandagiai, stabdyti seksualinio priekabiavimo pasireiškimus. Darbuotojai privalo vengti tokio elgesio, kuris galėtų kenkti darbuotojo asmens garbei ir orumui bei profesijos prestižui. Darbuotojai Poliklinikoje ir jos teritorijoje turi dėvėti švarią ir tvarkingą, teisės aktų numatytais atvejais – specialią aprangą, nerūkyti (išskyrus specialiai tam įrengtose vietose), nevartoti alkoholio, narkotinių ar psichotropinių medžiagų.
5.8. Sąžiningumo ir nešališkumo principas. Darbuotojai privalo būti objektyvūs, priimti teisingus ir pagrįstus sprendimus, veikti vadovaudamiesi viešaisiais ir pacientų sveikatos ir gerovės interesais, išklausyti visų suinteresuotų pusių argumentus ir pateikti informaciją, kuri padėtų priimti tinkamiausią objektyvų sprendimą. Darbuotojai turi vienodai elgtis vieni su kitais, pacientais ir jų atstovais, be simpatijų ar išskirtinio dėmesio atskiriems asmenims ar jų grupėms.
5.9. Skaidrumo ir viešumo principas. Darbuotojų veikla, atsižvelgiant į teisės aktų reikalavimus, turi būti vieša, suprantama ir atvira įvertinti. Darbuotojai Poliklinikos atsakingiems asmenims praneša apie Poliklinikoje taikomas neformalias taisykles, teisės aktų nustatyta tvarka užtikrina savo veiksmų ir sprendimų viešumą, prireikus pateikia savo sprendimų priėmimo motyvus bei teikia reikiamą informaciją kitiems darbuotojams, pacientams ir jų atstovams. Viešumo principas gali būti ribojamas siekiant apsaugoti asmens teises, valstybės ar komercinę paslaptį.
5.10. Teisingumo principas. Darbuotojai, atlikdami savo pareigas ir teikdami paslaugas, privalo vienodai tarnauti visiems žmonėms, nepaisant tautybės, rasės, lyties, lytinės orientacijos, kalbos, kilmės, socialinės padėties, religinių įsitikinimų ir politinių pažiūrų, vadovautis visų asmenų lygybės įstatymui principu. Darbuotojai privalo vienodai būti teisingi nagrinėdami prašymus, skundus, pareiškimus, laikytis įstatymų ir kitų teisės aktų, veikti tik pagal suteiktus įgaliojimus, o svarstant vidaus teisės aktų projektus, priimant sprendimus dėl darbuotojų skyrimo į pareigas ar atsakomybės – neturėti išankstinių nuostatų dėl tam tikro asmens ar asmenų grupės, priimti sprendimus vadovaujantis visiems vienodais vertinimo kriterijais.
III SKYRIUS
DARBUOTOJŲ TARPUSAVIO SANTYKIAI
6. Poliklinikos darbuotojų tarpusavio santykiai turi būti grindžiami mandagumu, taktiškumu, sąžiningumu, draugiškumu ir pasitikėjimu. Darbuotojai turi padėti vieni kitiems darbinėje veikloje, keistis patirtimi ir žiniomis.
7. Poliklinikos darbuotojai privalo laikytis geranoriškumo principo, vengti asmeninio įžeidinėjimo, orumo žeminimo, kito darbuotojo darbo menkinimo, apkalbų, šmeižto apie kolegas skelbimo, reputacijos menkinimo, neigiamų emocijų demonstravimo.
8. Darbuotojai privalo laikytis solidarumo su savo kolegomis, ginti juos nuo nepagrįstos kritikos ir netinkamos įtakos.
9. Darbuotojas privalo susilaikyti nuo viešų pasisakymų ar svarstymų apie kolegų atliekamas užduotis ir veiksmus, apie kitų darbuotojų asmenybę ir jų kompetenciją.
10. Neigiamas atsiliepimas apie kolegas, ypač kitų asmenų akivaizdoje, neleistinas. Į kolegą kreipiamasi pagarbiai.
11. Darbuotojų ir vadovų tarpusavio santykiai turi būti grindžiami abipuse pagarba, geranoriškumu bei aktyvia pagalba.
12. Seksualinis priekabiavimas prie kolegų laikomas grubiu etikos ir darbo drausmės pažeidimu.
13. Darbuotojas privalo nevykdyti tiesioginio vadovo pavedimo, jei pavedimas verčia pažeisti įstatymus ir šį Kodeksą. Apie tokį pavedimą pranešama Poliklinikos vadovui.
14. Netoleruotinas neteisėto, netinkamo kolegų elgesio bei nekompetentingumo gynimas. Darbuotojai privalo apie tai pranešti tiesioginiam vadovui.
15. Poliklinikos padalinio vadovas savo vadovaujamame kolektyve privalo:
15.1. netoleruoti asmens įžeidinėjimo ar jo garbės ir orumo žeminimo;
15.2. sukurti vadovaujamame kolektyve darbingą ir draugišką aplinką, užkirsti kelią konfliktams, šalinti nesutarimų priežastis;
15.3. pastabas dėl pavaldinių klaidų ir darbo trūkumų reikšti korektiškai;
15.4. stengtis paskirstyti darbą kolektyve tolygiai, kad būtų efektyviai panaudotos kiekvieno pavaldinio kūrybinės galimybės ir kvalifikacija;
15.5. viešai nereikšti savo simpatijų ar antipatijų pavaldiniams ir kitiems Poliklinikos darbuotojams;
15.6. skatinti pavaldinius reikšti savo nuomonę darbiniais klausimais ir ją išklausyti;
15.7. deramai įvertinti pavaldinių darbo pasiekimus;
15.8. būti reikliu ir teisingu pavaldiniams, visada prisiminti, kad savo elgesiu ir darbu jis turi rodyti jiems pavyzdį.
16. Darbuotojai su vadovais turi bendrauti korektiškai ir vykdyti visus teisėtus jų nurodymus. Pastebėjęs vadovo klaidą, darbuotojas turi taktiškai apie tai jam pranešti.
17. Darbo metu kilę darbuotojų tarpusavio nesutarimai turi būti išsprendžiami nedelsiant jų pačių pastangomis, į tiesioginį vadovą kreipiamasi tik kraštutiniu atveju.
IV. SKYRIUS
KODEKSO NUOSTATŲ LAIKYMOSI KONTROLĖ IR PRIEŽIŪRA
18. Informaciją apie Poliklinikos darbuotojų galimus Kodekso nuostatų pažeidimus nagrinėja, Kodekso pažeidimų prevenciją vykdo bei darbuotojus Kodekso taikymo klausimais konsultuoja Poliklinikos Medicinos etikos komisija (toliau – Komisija).
19. Komisija nagrinėjimo procedūrą pradeda gavusi rašytinę informaciją (tarnybinį pranešimą, darbuotojo skundą, visuomenės informavimo priemonių paskelbtą ar kt.) apie darbuotojo galimai padarytą Kodekso pažeidimą.
20. Darbuotojo atsakomybę už Kodekso pažeidimą lengvina tai, kad jis:
20.1. savanoriškai, nelaukdamas sprendimo atlygina pažeidimu padarytą žalą;
20.2. viešai pripažįsta kaltę, gailisi ir atsiprašo;
20.3. padeda išaiškinti tiesą tyrimo metu;
20.4. praneša apie kitokias dėmesio vertas atsakomybę lengvinančias aplinkybes.
21. Darbuotojo atsakomybę už Kodekso pažeidimą sunkina tai, kad jis:
21.1. per kalendorinius metus pažeidimą padarė pakartotinai;
21.2. trukdo išaiškinti tiesą tyrimo metu, nepateikia prašomų ir jo turimų duomenų arba pateikia klaidingus;
21.3. pažeidė daugiau nei vieną Kodekso nuostatą.
22. Sprendimą dėl Kodekso pažeidimo priima Poliklinikos direktorius Komisijos, išnagrinėjusios Kodekso pažeidimą, teikimu.
V. SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
23. Darbuotojai įsipareigoja vadovautis šiuo Kodeksu.
24. Su šiuo Kodeksu pasirašytinai supažindinamas kiekvienas Poliklinikos darbuotojas.
25. Naujai priimami darbuotojai su šiuo Kodeksu pasirašytinai susipažindinami iškart po darbo sutarties pasirašymo.
26. Šis kodeksas tvirtinamas Poliklinikos direktoriaus įsakymu ir skelbiamas viešai.
PATVIRTINTA
VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos
Direktoriaus 2024 m. gruodžio 9 d.
įsakymu Nr. V-145
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Paramos inicijavimo, gavimo, apskaitos ir viešinimo VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikoje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato paramos inicijavimo, gavimo, apskaitos, naudojimo, kontrolės ir viešinimo tvarką VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikoje (toliau – Poliklinika);
2. Parama – tai paramos teikėjų savanoriškas ir neatlygintinas paramos dalyko teikimas Poliklinikai, jos įstatuose numatytiems tikslams, uždaviniams ir funkcijoms įgyvendinti, susijusiais su visuomenei naudingais tikslais gerinant asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo sąlygas;
3. Šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatyme, Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatyme ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose labdaros ir paramos gavimą, teikimą bei kitus su tuo susijusius procedūrinius klausimus;
4. Šis Aprašas reglamentuoja ir anonimiškai gautos paramos gavimą, apskaitą, naudojimą ir viešinimą.
II. PARAMOS DALYKAS. PARAMOS SUTEIKIMO BŪDAI
5. Paramos dalyku gali būti:
5.1. piniginės lėšos;
5.2. piniginės lėšos, sudarančios pajamų mokesčio dalį iki 1,2 procentų gyventojų pajamų mokesčio, mokėtino pagal metinę pajamų mokesčio deklaraciją, sumos, o jeigu nuolatinis Lietuvos gyventojas metinės pajamų mokesčio deklaracijos neteikia – iki 1,2 procentų mokestį išskaičiuojančio asmens išskaičiuoto pajamų mokesčio sumos;
5.3. bet koks kitas turtas, įskaitant pagamintas ar įsigytas prekes;
5.4. suteiktos paslaugos;
5.5. atlikti darbai.
6. Paramą Poliklinikai gali teikti Lietuvos Respublikos fiziniai ir juridiniai asmenys, išskyrus politines partijas, politines organizacijas, valstybės ir savivaldybių įmones, biudžetines įstaigas, valstybės ir savivaldybių institucijas bei Lietuvos banką, taip pat paramą gali teikti užsienio valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, tarptautinės organizacijos;
7. Paramos suteikimo būdai:
7.1. neatlygintinai perduodant pinigines lėšas ar bet kokį kitą turtą (įskaitant pagamintas arba įsigytas prekes), suteikiant paslaugas, atliekant darbus;
7.2. skiriant iki 1,2 procentų gyventojo pajamų mokesčio, mokėtino pagal metinę pajamų mokesčio deklaraciją, sumos;
7.3. suteikiant turtą naudotis panaudos teise;
7.4. testamentu paliekant bet kokį turtą;
7.5. kitais būdais, kurių nedraudžia Lietuvos Respublikos įstatymai ir tarptautinės sutartys.
III. PARAMOS GAVIMO INICIJAVIMAS
8. Paramos gavimas gali būti iniciuojamas Poliklinikos arba pačių paramos teikėjų iniciatyva;
9. Parama iš juridinių asmenų piniginėmis lėšomis gali būti gaunama ir skiriama Aprašo 27 punkte nurodytoms veikloms finansuoti.
IV. PARAMOS TEIKIMAS IR GAVIMAS
10. Poliklinikoje iš juridinių asmenų parama, numatyta Aprašo 5.1-5.5 papunkčiuose, teikiama - gaunama pasirašant paramos sutartį, kurioje nurodomi paramos gavėjo prisiimami įsipareigojimai;
11. Paramos teikėjas turi teisę reikalauti, kad Poliklinika, kaip paramos gavėja:
11.1. viešintų informaciją apie paramos teikėją;
11.2. teiktų ataskaitas paramos teikėjui apie gautos paramos panaudojimą, paramos gavėjo veiklą. Ataskaita rengiama pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. V-1985 „Dėl rekomendacijų dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų paramos gavimo ir teikimo apskaitos ir viešinimo sistemos taikymo“ patvirtintą pavyzdinę Paramos panaudojimo ataskaitos formą;
11.3. panaudotų paramos dalyką paramos teikėjo nurodyta tvarka.
12. Parama iš juridinių asmenų piniginėmis lėšomis, vykdoma elektroniniu būdu pervedant paramą į Poliklinikos sąskaitą banke, nurodytą paramos sutartyje;
13. Fizinis asmuo paramą piniginėmis lėšomis gali teikti:
13.1. įmokėdamas pinigines lėšas į Poliklinikos kasą;
13.2. pervesdamas elektroniniu būdu į Poliklinikos sąskaitą banke su pastaba, kad tai parama;
14. Paramos sutartis, pagal kurią perduodamas materialus turtas, vykdoma pasirašant ir turto priėmimo-perdavimo aktą, kuris yra neatskiriama paramos sutarties dalis;
15. Poliklinikos gautos piniginės lėšos, turtas ar paslaugos, kai paramos teikėjas nėra žinomas arba nenori būti žinomas, laikomi anonimiškai gauta parama;
16. Anonimiškai gauta parama teikiama nepasirašant rašytinės paramos sutarties;
17. Fizinis asmuo, teikdamas paramą anonimiškai piniginėmis lėšomis, pats tiesiogiai įmoka į Poliklinikos kasą, išduotame kasos pajamų orderyje nurodoma, kad tai anoniminė parama;
18. Juridinis asmuo negali teikti paramos anonimiškai.
V. GAUTOS PARAMOS APSKAITA IR ATASKAITOS
19. Gautos paramos įvertinimą (jei reikia) ir apskaitą vykdo direktoriaus įsakymu paskirta paramos priėmimo komisija;
20. Gauta parama įvertinama ir registruojama apskaitoje vadovaujantis Apskaitos politikoje nustatyta tvarka;
21. VMI teikiama Paramos gavimo ir panaudojimo metinės ataskaitos FR0478 forma;
22. Per kalendorinius metus iš vieno paramos teikėjo gavus didesnę negu 15 000 eurų paramą, VMI teikiama mėnesio ataskaita apie gautą paramą. Mėnesio ataskaita turi būti pateikta iki kito mėnesio 15 dienos;
23. Jeigu anoniminė parama gauta piniginėmis lėšomis, ji priimama į Poliklinikos kasą pagal kasos pajamų orderį teisės aktų nustatyta tvarka;
24. Per metus gautos anoniminės paramos suma (vertė) įtraukiama į Poliklinikos teikiamą metinę ataskaitą apie gautą paramą ir jos panaudojimą (Priedas 1).
VI. GAUTOS PARAMOS PANAUDOJIMAS IR KONTROLĖ
25. Konkreti paramos panaudojimo tikslinė paskirtis paprastai nurodoma paramos sutartyje. Jeigu tikslinė paskirtis nenurodoma, dėl jos panaudojimo tikslingumo nusprendžia komisija, paskirta ligoninės direktoriaus įsakymu;
26. Vidinę paramos panaudojimo kontrolę, tai yra, ar gauta parama panaudota pagal paramos sutartį, ar pagal Aprašo 19 punkte nurodytos komisijos sprendimus, kontroliuoja Poliklinikos Buhalterija.
27. Poliklinikai suteikta parama gali būti naudojama:
27.1. patirtoms asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo išlaidoms, neapmokamoms PSDF biudžeto lėšomis, kompensuoti;
27.2. darbuotojų darbo sąlygoms, kvalifikacijos kėlimui;
27.3. infrastruktūrai bei Poliklinikos patalpų įrengimui, remontui bei priežiūrai;
27.4. tiksliniam pacientui ar jų grupei, kai parama gaunama vaistais ir/ar medicinos priemonėmis.
VII. GAUTOS PARAMOS VIEŠINIMAS
28. Bendra informacija apie gautą paramą ir jos panaudojimą viešinama Poliklinikos internetiniame puslapyje: www.nvpoliklinika.lt. Taip pat viešinama informacija apie paramos teikėjų laimėtus Poliklinikos organizuojamus viešuosius pirkimus, kuri rengiama pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2020 m. rugsėjo 4 d. įsakymu Nr. V-1985 „Dėl rekomendacijų dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų paramos gavimo ir teikimo apskaitos ir viešinimo sistemos taikymo“ patvirtintą pavyzdinę Informacijos apie paramos davėjų asmens sveikatos priežiūros įstaigai suteiktą paramą ir jų laimėtus asmens sveikatos priežiūros įstaigos organizuojamus viešuosius pirkimus formą (Priedas 2). Už informacijos viešinimą atsako asmuo atsakingas už korupcijos prevencijos ir kontrolės vykdymą.
29. Aprašo 28 punkte nurodyta informacija Poliklinikos internetiniame puslapyje skelbiama trejus metus nuo jos paskelbimo dienos ir atnaujinama kas ketvirtį iki sekančio mėnesio 10 d. Viešai skelbiamas paramos teikėjas (pavadinimas), taip pat viešinama informacija apie fizinių asmenų suteiktą paramą (neskelbiant fizinio asmens duomenų) bei anonimiškai gautą paramą;
30. Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymu, paramos gavimas ir jos panaudojimas nurodomas metinių finansinių ataskaitų rinkinyje, kuris viešai skelbiamas Poliklinikos internetiniame puslapyje;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
31. Paramos sutartis pasirašo direktorius ar jo įgaliotas asmuo.
32. Poliklinika kitiems fiziniams ar juridiniams asmenims paramos ir labdaros neteikia.
PATVIRTINTA
VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos
direktoriaus
2021m. balandžio 19 d.
įsakymu Nr. V-46 (1)
VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos dovanų, gautų pagal tarptautinį protokolą ar tradicijas, taip pat reprezentacijai skirtų dovanų perdavimo, vertinimo, registravimo, saugojimo ir eksponavimo tvarkos aprašas
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 17 str., Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos (toliau − STT) direktoriaus įsakymu Nr. 2-231 „Dėl Informacijos apie asmenis, siekiančius eiti arba einančius pareigas viešojo sektoriaus subjekte, Europos Sąjungos ar tarptautinėse institucijose Lietuvos Respublikos teikimu, pateikimo tvarkos aprašo ir prašymų pateikti informaciją formų tvirtinimo“ 2 punktu, 2024 m. lapkričio 11 d. VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos direktorius įsakymu Nr. V-135 „Dėl VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos pareigybių, dėl kurių Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai teikiamas prašymas pateikti informaciją apie skiriamą į pareigas asmenį, sąrašo patvirtinimo“ patvirtino pareigybių, dėl kurių
STT teikiamas prašymas patikrinti informaciją apie asmenį, skiriamą į pareigas:
• direktoriaus pavaduotojai;
• vyriausiasis finansininkas;
• vyriausiasis slaugos administratorius;
• skyrių vedėjai;
• viešųjų pirkimų specialistas;
• asmenys, laikinai skiriami į šiame sąraše nurodytas pareigas (kai nepaskirtas nuolat šias pareigas einantis asmuo).
Vadovaujantis VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikos 2021 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 21 „Dėl asmenų, kurie privalo deklaruoti privačius interesus“ yra patvirtintas pareigų, kurias VšĮ Naujosios Vilnios poliklinikoje einantys asmenys privalo deklaruoti privačius interesus sąrašas:
• direktoriaus pavaduotojas medicinai;
• vyriausiasis finansininkas;
• vidaus medicinos audito padalinio vadovas;
• skyrių vadovai (vedėjai);
• gydytojai;
• viešųjų pirkimų specialistas;
• gydytojai odontologai;
• slaugos administratorius;
• pirkimo komisijos nariai;
• asmenys, paskirti atlikti supaprastintus pirkimus;
• pirkimų iniciatoriai.
• Moterų klinikos pacienčių apklausa dėl korupcijos apraiškų teikiant asmens sveikatos priežiūros paslaugas 2023 m.
• Odontologijos klinikos pacientų apklausa dėl korupcijos apraiškų teikiant asmens sveikatos priežiūros paslaugas 2023 m.
• Pacientų apklausų dėl korupcijos apraiškų ataskaita 2023 m.
• Pacientų apklausų dėl korupcijos apraiškų ataskaita 2022 m.
• Pacientų apklausų dėl korupcijos apraiškų ataskaita 2021 m.
• Pacientų apklausų dėl korupcijos apraiškų ataskaita 2020 m.
• Pacientų apklausų dėl korupcijos apraiškų ataskaita 2019 m.
Korupcijos pasireiškimo tikimybės išvados.