Menu


Naujosios Vilnios poliklinika

Kas yra poliklinika?

Poliklinika yra vieta, kur dirba gydytojai.
Žmonės ateina pas gydytojus
kai serga arba blogai jaučiasi. 

Į polikliniką reikia ateiti dieną.
Poliklinikoje žmonės negali nakvoti
kaip ligoninėje.

Kas yra Naujosios Vilnios poliklinika?

Naujosios Vilnios poliklinika yra 
sveikatos priežiūros įstaiga.
Naujosios Vilnios poliklinika yra Vilniuje.

Naujosios Vilnios poliklinikoje 
dirba daug įvairių gydytojų.

Kiekvienas žmogus gali gauti pagalbą, 
jei yra priregistruotas šioje poliklinikoje.

Naujosios Vilnios poliklinikos adresas
yra V. Sirokomlės gatvė 8, Vilnius.

Naujosios Vilnios poliklinikos telefonas
yra +370 5 260 6860.

Naujosios Vilnios poliklinikos interneto puslapis yra www.nvpoliklinika.lt.

Naujosios Vilnios poliklinikai priklauso 3 klinikos:
  • Naujosios Vilnios klinika.
    Adresas yra V. Sirokomlės gatvė 8, Vilnius.
  • Naujininkų klinika.
    Adresas yra Dariaus ir Girėno gatvė 18, Vilnius.
  • Salininkų klinika.
    Adresas yra P. Žvirkos gatvė 4a, Vilnius.
  Kada dirba Naujosios Vilnios poliklinika?

Naujosios Vilnios poliklinika dirba:
  • pirmadieniais nuo 7 valandos 
    iki 20 valandos; 
  • antradieniais nuo 7 valandos 
    iki 20 valandos
  • trečiadieniais nuo 7 valandos 
    iki 20 valandos;
  • ketvirtadieniais nuo 7 valandos 
    iki 20 valandos;
  • penktadieniais nuo 7 valandos 
    iki 20 valandos;
  • šeštadieniais nuo 8 valandos 
    iki 16 valandos.
Šeštadienį dirba tik budintys šeimos gydytojai
ir odontologai.
Odontologai yra dantų gydytojai.
  • Sekmadieniais poliklinika nedirba.
 
Kaip užsirašyti pas gydytoją?

Pas gydytoją Jūs galite užsirašyti:
  • Telefonu.
Skambinkite numeriu +370 5 260 6860.
Pasakykite:
  • pas kokį gydytoją norite užsirašyti, 
  • savo vardą ir pavardę.
Darbuotojas pasakys, kada galite ateiti.
  • Interneto puslapyje.
    Atsidarykite interneto puslapį www.nvpoliklinika.lt
    Interneto puslapyje rasite mygtuką „Registracija internetu“.
    Ten galima užsirašyti pas gydytoją.
  • Naujosios Vilnios poliklinikoje.
    Galite ateiti į poliklinikos registratūrą.
    Registratūros darbuotojai užrašys Jus pas gydytoją.
Ką reikia turėti, 
kai einate į Naujosios Vilnios polikliniką? 

Jums reikia turėti pasą 
arba asmens tapatybės kortelę.
  Kokias paslaugas galima gauti 
Naujosios Vilnios poliklinikoje?

Naujosios Vilnios poliklinikoje galima gauti:
  • šeimos gydytojo konsultaciją,
    Konsultacija yra pokalbis su gydytoju.
    Per konsultaciją gydytojas:
  • apžiūri žmogų,
  • pataria dėl sveikatos,
  • atsako į klausimus.
  • psichologo ar psichiatro pagalbą,
  • odontologo pagalbą,
  • gydytojų specialistų konsultacijas:
  • akių gydytojo,
  • ausų, nosies ir gerklės gydytojo,
  • gydytojo chirurgo,
    Chirurgas yra gydytojas,
    kuris daro operacijas.
  • ginekologo.
    Ginekologas yra moterų gydytojas.
Toliau yra parašyta apie visus gydytojus.
  Šeimos gydytojas gali:
  • patarti dėl Jūsų sveikatos,
  • išrašyti vaistus,
  • nusiųsti gydytis pas kitus gydytojus specialistus,
  • nusiųsti atlikti tyrimus,
    pavyzdžiui:
  • kraujo tyrimą,
  • šlapimo tyrimą.
Kaip užsirašyti pas šeimos gydytoją?
  • Galite paskambinti telefonu.
Telefono numeris yra +370 52 606860.
  • Galite užsiregistruoti interneto puslapyje.
Jums reikia paspausti mėlyną nuorodą www.esveikata.lt.
  • Galite ateiti į Naujosios Vilnios polikliniką.
Naujosios Vilnios poliklinikos adresas yra 
V. Sirokomlės gatvė 8, Vilnius.
  Psichologas arba psichiatras padeda, kai:
  • žmogus jaučiasi liūdnas, 
  • žmogus nerimauja,
  • sunku miegoti,
  • kasdien sunku gyventi.
Psichologas arba psichiatras padeda 
žmonėms jaustis ramiau ir sveikiau.
Jeigu norite užsirašyti pas psichologą ar psichiatrą, galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
Odontologas:
  • gydo dantis,
  • rauna dantis, jeigu reikia.
Jeigu norite užsirašyti pas odontologą,
galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
  Gydytojai specialistai padeda,
kai reikia specialios pagalbos.
Pavyzdžiui, reikia operacijos.

Naujosios Vilnios poliklinikoje dirba 
tokie gydytojai specialistai:
  • Akių gydytojas.
Akių gydytojas tikrina ir gydo akis.
Jis padeda, kai blogai matote. 
Jeigu norite užsirašyti pas akių gydytoją
galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
  • Ausų, nosies, gerklės gydytojas
    tikrina:
  • ausis,
  • nosį,
  • gerklę.
Jeigu norite užsirašyti pas šį gydytoją,
galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
  • Gydytojas chirurgas daro 
    paprastas operacijas.
Jeigu norite užsirašyti pas chirurgą
galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
  • Gydytojo ginekologas 
    rūpinasi moterų sveikata. 
    Gydytojas ginekologas tikrina 
    gimdą ir kiaušides.
    Gimda ir kiaušidės yra moterų organai.
    Dėl gimdos ir kiaušidžių 
    moteris gali gimdyti vaikus.
Jeigu norite užsirašyti pas ginekologą,
galite paskambinti telefonu. 
Telefono numeris yra +370 52 606860.
Ką svarbu žinoti, kai einate į polikliniką?

Į polikliniką reikia ateiti laiku.
Į polikliniką negalima vėluoti.
Jei negalite ateiti, 
paskambinkite ir pasakykite, kad neateisite.
Telefono numeris yra +370 52 606860.
Jei nežinote, kur dirba Jūsų gydytojas,
paklauskite registratūroje
Darbuotojai jums padės.
Ar poliklinikoje reikia mokėti už
paslaugas?


Jeigu turite sveikatos draudimą,
Jums mokėti nereikia.
Jeigu neturite sveikatos draudimo,
tada Jums reikia mokėti.
Kiek reikia mokėti, 
gali pasakyti registratūros darbuotojas.
Ką daryti, jeigu susirgau naktį?

Naktį Naujosios Vilnios poliklinika nedriba.
Naktį Jums reikia:
  • Skambinti į greitąją pagalbą
    telefono numeriu 112.
  • Važiuoti į Vilniaus miesto klinikinę ligoninę.
Ligoninės adresas yra 
Antakalnio gatvė 57, Vilnius.

Tekstą lengvai suprantama kalba parengė 
Tekstą redagavo Inga Daraškienė.
Tekstą vertino Kristina Meigytė.
Vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:

© Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas.  
Daugiau informacijos rasite čia: 
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/

 

GYDYTOJŲ DARBO GRAFIKAI
DARBO LAIKAS
I-V – 7.00–20.00
VI*  – 8.00–16.00

*Šeštadieniais budintis šeimos gydytojas ir odontologas dirba Naujosios Vilnios poliklinikoje,
adresu V. Sirokomlės g. 8, Vilnius.

Naujininkų ir Salininkų klinikos šeštadieniais nedirba.

Kur kreiptis poliklinikos
nedarbo metu, Plačiau

Užpildykite klausimyną apie polikliniką
Aukštyn